ŠátkyLevně.cz

Ahojky dievčatá. 
Mám tu pre vás spoluprácu. 
Pred chvíľkou mi pri dverách zazvonila poštárka a dala mi balíček ktorý mi poslali zo ŠátkyLevně.cz.
Skákala som od radosti až po strop. Vážne. Hneď som otvorila krabičku a ako prvé čo mi udrelo nie do oka ale do nosa bola tá krásna vôňa s ktorom voňavkujú všetky balíčky. Je to neuveriteľne krásna vôňa. Stále k tej krabičke musím voňať. Vybrala som si 3 veci 2šatky a 1okuliare. Ich e-shop nájdete TU. Nečakala som že to bude tak úžasné.  Doporučujem vám si objednať. Najprv vám napíšem  poštovné a potom vám napíšem už o veciach. :)
Prekvapilo ma že mi to prišlo v krabičke. Veľmi som nadšená pretože keď si objednávam od iného e-shopu zvyčajne mi to príde v obálkach. Takže toto bolo u mňa hneď ako prvé veľké plus. 

Ako je to teda s poštovným? 
Pošta je na Slovensko drahá okolo 300korún na dobierku.
Preto vymysleli skvelú vec a to že zaplatíte kartou alebo prevodom na účet. Je to omnoho lacnejšie okolo 3eur. Ale to len do 299korú. Nad  300korún je doprava zdarma.   Je to 80korún. 
Nemusíte sa báť že by vám balíček neprišiel. 
 V CZ je poštovné  do 299korún nákupu za 60korún. 
A nad 300 korún je poštovné zdarma.

A teraz už na samotné veci.
 Takto to vyzeralo v krabičke keď mi to prišlo. Až mi sánka padla dolu,pretože to bolo v krásnych taštičkách zabalené a krásna vôňa. 2 Veľké plus. 
Takýto balíček mi ešte nikdy neprišiel a preto som moc rada že som našla poriadneho predajcu a nie ktorý to fláka. Starajú sa o veci ktoré posielajú,aby zákazník bol čo najviac spokojný.

Dokonca vám posielajú nálepku kde je spiatočná adresa ak by ste neboli spokojný s vecami. 
A papierik kde je to úplne milo nakreslené a napísané. 
Čo som bola prekvapená tak aj tento papierik je v krásnej taštičke. 

A teraz veci ktoré som si vybrala. Najprv okuliare. Sú dokonalé. Ružové a na bokoch  priesvitné a majú také farebné tigrované vzory. Keď som ich uvidela povedala som WOW. Super mi sedia a už vidím že to budú moje najobľúbenejšie okuliare. :) 
Prišli mi v takomto púzdre v ktorom ich budem nosiť všade. Stáli 139korún.
 A samotné okuliare vyzerajú takto. No nie sú perfektné? Tie vzory :3. Čo hovoríte? Páčia sa vám?


 Teraz konečne šatky. :3 S tých mám mega radosť. Obidve farby sú moc krásne a žiadne také farby som nečakala. Preto som sa moc potešila keď som ich videla. Látka je moc príjemná a môžem si ich kľudne dať v lete a nebude mi horko. Farby sa dokonalo hodia ku každému ročnému obdobiu. Modrá vystihuje Zimu a kúsok z jari keď je ešte sneh. A ružová leto a jeseň. Ale aj kľudne naopak. 
 Tie vrecúška sú veľmi praktické pretože ak nebudete chcieť mať šatku už na sebe stačí ju zabaliť do vrecúška a dať do kabelky alebo tašky. Nič sa vám s ňou nestane. Nedá sa vám do zipsu ako to majú radi moje šatky. :DStáli 135korún.
  Veľmi Ďakujem  ŠátkyLevně.cz za spoluprácu a musím uznať že som veľmi spokojná.
 


Komentáre

  1. Krásne šatky,krásne okuliare :) tá ružová šatka je dokonalá ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru su krasne. Ano ta satka je najdokonalejsia ale aj ta druha :3 <3 su moc uzasne tie veci :) :3

      Odstrániť
  2. Krásne sú, všetky! Tie okuliare sú super ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára