Papanie

Ahojky dievčatá. 
Dnes tu mám pre vás článok  papanie. 
Sú to fotky ktoré som našla na internete a veľkú chuť som na ne dostala. Takže pozor nebezpečný článok. :D Neručím za to keď si dáte nutelu ani nič jasné? :D 
Ja osobne som sa musela prekonávať aby som si niečo nešla kúpiť. Ale také jahody alebo celkovo ovocie to už je delikatesa. 
Užite si dnešný deň. Veľa pite pri takýchto horkách a hlavne dávajte na seba pozor. :) Papa 






















Komentáre

  1. jahody maju minimum kalorii.mozes z nich jest kolko chces.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda,že som alergická na jahody.No ostatným jedlom si mi spravila oooooobrovské chute :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to velmi chutně :) :D hned bych si dala ! :D
    http://invisible-teenager.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh udělala si mi mega chutě to sníst:OO

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Proč mi tohle děláš Betty?:((( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuus prepac :D hovorila som ze neruciim za vas :P :D

      Odstrániť
  6. AAAAAA! :D Jsem ve Francii a zrovna včera jsem měla ÚPLNĚ stejnou palačinku, jakou máš tam na té fotce (6. obrázek)! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju mala v 2012 asi 4krat v chorvatsku a je uzasna <3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára