O niečom alebo vlastne o ničom

Ahojky dievčatá. 
Tak čo ako si užívate leto? Ja úplne skvelo. Dnes máme poriadne horko a hádajte čo? Ja nemám ísť s kým von. Ide ma už poraziť. Nevadí. Ideme k dnešnému článku ktorý má názov o niečom alebo vlastne o ničom. Prečo som ho tak nazvala? Úprimne povedané ja neviem. :) Napadlo ma že vám sem dám fotky zo včera. Išla som na bicykli z Hornej Stredy do Moravan nad Váhom. Môj prvý krát na tomto bicykli. Vždy som chodila na horskom ale teraz je na toto leto asi tomu papa. 
A čo ešte povedať ku včerajšku? Asi len toľko že to bol úžasný deň a hlavne večer. Večer sme si s priateľom šli sadnúť na kofolu,zahrali sme si karty,objednali si pizzu a pozerali film. Dokonalý večer podľa mňa. Keď sme ale boli na kofole zbadala som tam krásne 2 malinké mačiatka. Hneď som si ich chcela vziať ale kam by som ich dala? :(. Tie som bohužiaľ neodfotila pretože ako som sa postavila tak oni sa báli a schovali sa. 
A teraz vám sem už dám fotky. 







Taký krátky článok ale dúfam že aj tak sa páčil. Krásny slnečný deň vám prajem. Ak chcete zanechajte mi komentáre. Budem moc rada. 
Ahojky.

Komentáre

  1. pekne fotky ... .moc ti to sluší :)) ta první na moste, ci co to je ... :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára