Moje laky na nechty a doplnky.

Ahojky. Tento článok bude o mojich lakoch na nechty a doplnkoch.
 Lakov nemám  veľa iba 8 pretože sa mi ostatné minuli a tieto sú moje najobľúbenejšie. A doplnky na nechty asi len 3pilníky a nejaké ozdobky.
Môžem začať. 

Ako prvý lak na nechty tu mám od essence. Je to vlastne nadlak. 
Má fialové trblietky. Odtieň je 17 only purple matters.
Stál 0.99centov,čo som bola dosť prekvapená keďže tam bolo napísané 2eurá. Kúpila som ho v DM.

 Pri značke essence zostávam. Tento lak je bledo zelenej farby a moc krásne vyzerá na nechtoch. Jeho cenu si nepamätám presne ale bolo to okolo 3-4eur. Je v odtieni 29mint & cream. A mám ho z DM.

Ďalší lak ktorý tu mám je od Rimmel. Má zaschnúť za 60sekúnd. Nooo dá sa povedať že tých 100sekúnd.:D Ale ako každý lak. Niektorým to trvá aj viac. Dostala som ho od jednej známej. Takže cenu neviem. Je v odtieni 800 black out. (teda myslím) :D

Mám tu 3 laky. Sú zo 101drogérie. Vec ktorá je na nich super je že 2 z nich sú neón. To znamená že svietia pod ÚV svetlom. Neverila som tomu ale keď sme boli v jednom bare pozrela som sa na nechty a mala som neuveriteľnú radosť. Oni naozaj svietili :D. Farby ktoré svietia sú zelená a rúžová. A ta ďalšia farba je fialová. Jeden stál 0.99centov. A vydržia tak cca 2dni. 

Lak ktorý mi robí neuveriteľnú radosť som kúpila v Cropp town keď sme boli v Bratislave. Stál 2 eurá a má dokonalú farbu ktorú som už dlho hľadala. Jeho odtieň neviem bohužiaľ. 

Posledný lak ktorý mám je priesvitný. Je od  miss sporty.
Mal by spevniť nechty. Je v ňom vitamín A a calcium. Ja ho používam pod všetky laky. 

Doplnky.

Mám tu 3pilníky na nechty od oriflame. Dostala som ich od kamarátky. Sú veľmi prekrásne a som za ne moc moc vďačná. Najviac sa mi páči ten tigrovaný vzor. 

Ozdobky na nechty ktoré tu mám sú od essence. Sú to vlastne nálepky a veľmi pekne na nechtoch vyzerajú. Stáli 0,70 alebo 0,60centov. Kupovala som ich v DM. 

A mám tu ešte kamienky na nechty. Sú z avonu a dostala som ich od kamarátky k narodeninám. Mohli ste ich vidieť v nákupoch za mesiac máj kde som ukazovala čo som dostala k narodeninám. Sú z avonu a keď ich poriadne zalakujem držia mi aj mesiac. Vážne nekecám. Umývam s tým riad upratujem a všetko možné a stále držia. 

To je všetko k mojim lakom na nechty a doplnkom. Nemám toho najviac ale som spokojná a postačí mi to. 
A čo vy ? Napíšte mi do komentára koľko máte doma toho vy. 
  Pekný deň.
Ahojky.

Komentáre

  1. Ten prvý fialový od Essence je geniálny <3 mám ho aj ja a zbožňujem ho ... len sa zle odlakováva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veru ano :/ ide dost zle dole :D ale ja ho vzdy zo zubami dam dole lebo sa mi to este nikdy nijako inak nepodarilo :D

      Odstrániť
  2. Pomáha ten priesvitný lak od Miss Sporty?Ináč tie pilníky sú krásne :))

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomaha :) mne sa vdaka nemu uplne super spevnili nechty :) Su veru :) az mi je luto si s nimi pilnikovat nechty :( :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára