Menšie DIY

Ahojky.
 Dnes som si vyrábala dózu. Ale zatiaľ neviem čo dám do nej.Asi odličovacie tampóny.
 Na vrchnák som nakreslila srdiečko. Ani neviem prečo ale prišlo mi to milé. 
 Ako som vlastne nakreslila takú čiaru ? Cez nádobku som nalepila lepiacu pásku a kde som chcela tam som to potrela lepidlom a sypala trblietky. Pekne sa mi to tam prilepilo a keď som dala dole lepiacu pásku zostal mi krásny pásik na vrchu nádobky. Rovnako som to urobila aj na spodnej časti. 
A čo som na to potrebovala? 
Lepidlo
Nádobku
Štetec
Ozdobky
Staré noviny.
Stuhu som nepoužila pretože mi nechcela držať. :( 
Toto bolo moje mini DIY :). Aj vy si môžete vyrobiť takúto ľahkú nádobku.

Komentáre

  1. No tak to jdu hned vyzkoušet, super nápad!!:)
    Já si do toho dám nějaké bonbóny nebo takový ty krásný kuličky kde jsou např. v restauracích a na tom mají svíčky a ták, takže takhle si to taky udělám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuu to je super napad ty bombony :3 A tu dozu najdes v Kik :)

      Odstrániť
  2. Dobrý nápad :) škoda že nemám trblietky:DDDDD
    http://sophiemedvid.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez to papiernictva... ja som kupila za 70centov :)

      Odstrániť
  3. Takýchto som si nedávno urobila kopu, a veľmi sa do nich hodia aj malé kytičky ;)

    A miesto trblietok sa dá použiť aj lak na nechty, či už trblietavý alebo netrblietavý... Je to ľahší level, ale zas to dovolí jednoducho vytvárať rôzne tvary, trojuholníky, krúžky, bodky, čokoľvek =)

    http://barsegiansmasks.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúsim veru. Kde nájdem fotku ? Na tvojom blogu? :)

      Odstrániť
    2. Neprišlo mi na um to aj odfotiť a publikovať, ale v najbližšom čase by som to mohla zahrnúť do postu, vďaka za nápad =)

      Odstrániť
    3. :) neni za coo ;) ale velmi rada by som to videla :)

      Odstrániť
    4. Zahrnula som to do nového postu ;)

      http://barsegiansmasks.blogspot.sk/2014/07/welcome-home.html

      Odstrániť

Zverejnenie komentára