Kto vlastne vám tu píše?

Ahojky dievčatá. 
Dnešný článok bude o mne. Aby ste viac vedeli o tom kto vám sem píše. 
Budem sa snažiť aby to nebolo moc dlhé a nudné. :) 

Moje meno je Alžbeta Behanová a pochádzam z Piešťan. Mám 16 rokov a chodím na strednú školu. A znova idem do prvého ročníka kvôli druhému odboru,kozmetik. 
Moje záľuby sú 
Blogovanie
Bicyklovanie 
Snowboarding 
Wake
Kickbox
Cvičenie
A samozrejme ak sa to dá nazvať záľubou kozmetika. 

Trnava keď som bola na víkend u kamarátky Kikuš. 
Jazdila som aj bikros ale bola som iba na 2pretekoch. Kde som samozrejme nič nevyhrala ale v Liptovskom Mikuláši mi urobili veľkú radosť. Ja som jazdila s chlapmi a veľmi som bola aj rada. Mali tak nad 40ale poviem vám že boli ako teenageri :D. Vážne. Zabavila som sa pri nich a sem tam ma aj púšťali pred seba. V Liptovskom Mikuláši mi urobili radosť takú že aj mňe dali cenu. Keďže som bola jediné dievča v kategóri cruiser tak mi dali takú cenu že akože najlepšia cruiseristka alebo ako sa to píše.  :D Pobavilo ma to ale bolo to veľmi milé od nich.
Učila som moju lásku na snowboarde  a musím uznať že mu to šlo. :)

Wake Ratnovská zátoka. 

Prečo som sa rozhodla blogovať? 
Pozerala som videá na youtube a chcela som aj ja najprv natáčať ale  moje prvé dve videá boli otrasné a tak som to dala radšej preč. Rozhodla som sa teda urobiť si blog. Ťažšie však bolo  vymyslieť články. A tak som dala sledovať pár blogov aby som nabrala inšpiráciu. Tak som teda začala písať. Časom som aj ja mala nejakých sledovateľov a moc som bola za to vďačná. Stupňovalo sa zobrazení stránok za deň a zatiaľ najväčší počet bol 219 z čoho mám veľkú radosť. 

 Od malička som tancovala najprv vo folklórnom súbore a potom v ZUŠ. Tam som  absolventka prvého stupňa. Veľmi sa mi tam páčilo ale rozhodla som sa tam skončiť. :) Našla som si nové záľuby a pri nich sa ľahko zraním a nemohla by som tancovať. :) 

Ešte by som vám tak o sebe povedala že nosím okuliare,mám čierne vlasy,hnedé oči :D :D To je ako nejaká zoznamka :D 

To bude asi všetko. Ak chcete píšte mi otázky do komentárov a ak ich bude viac ako 10 tak urobím samostatný článok a odpoviem na otázky. 
Ahojky užite si deň. 




Komentáre