Inšpirácia Podprsenky

Ahojky mám tu pre vás znova inšpiráciu,ale tentokrát sú to podprsenky. 
Ja verím že sa vám tento článok bude páčiť a mám pre vás nachystaných ešte pár s inšpiráciou. 
Ak vás môžem poprosiť. Do komentára mi napíšte akú inšpiráciu by ste chceli. Budem vďačná za každý komentár. 

A teraz už na inšpiráciu. 
Vždy som túžila si kúpiť takúto podprsenku ale nikde som ju nenašla. Neviete mi niektorá poradiť prosím? A tá čierna je úžasná :3.
A čo poviete na tieto? Sú veľmi krásne a nemôžem sa vynadívať. Asi som sa zamilovala do podprseniek. Asi si začnem pomaly kupovať takéto krásne. 
Niekto ma podržte :O. Tie sú krásne. Hlavne tá na pravo úplne dole. 
Sú moc prekrásne. Ale tá s tým tigrom je krásna. Takú som ešte nikde nevidela.
WOW,WOW,WOW,WOW :O Viac slov ani k tomu nedokážem napísať. 
A mám pre vás aj plavky. Tá s tou brošňou. :O A tie odtiene ružovej. 
Asi krajšie plavky som ani nevidela. Ja ich chcem. :( Keby tak bývam v Amerike. Tam ich určite majú. :) Prajem vám krásny deň. Ahojky ja idem pozerať shopy s plavkami :D. Papaaaa.

Komentáre

  1. Tak to je dokonalý :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. e-bay je myslím dobrá volba :) Jinak krásné, ale já si nejsem schopná koupit ani plavky, tak snad někdy. :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D :D :D ja si kupujem plavky v tescu :D tiez som leniva a nie schopna kupovat si nieco :D ja len idem okolo kuknem cislo zoberem a dovi :D

      Odstrániť
  3. Krásná inspirace!:) Já bych klidně uvítala nějakou inspiraci oblečení co se dají sehnat jen v americe nebo přes ebay. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. New Yorker má celkom dobrý výber plaviek alebo aj HM :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm je bohuzial odomna dost daleko :(
      Idem sa pridat :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára