Inšpirácia kryty na mobil

Ahojky dievčatá. 
Mám tu pre vás pár obrázkov ako inšpiráciu krytov na mobil. 
Hrabala som sa trošku na internete a musím povedať že tie kryty sú moc krásne. 
Dúfam že aspoň pár z nich sa mi podarí zohnať. 
A tu sú:
 Pre najlepšie kamarátky ako stvorené. Strašne sa mi páčia tie vzory. A aj na tričkách a proste hocikde. 
 Každý určite poznáme túto rozprávku,nemám pravdu? Ibaže si neviem spomenúť na názov. Ak ho viete prosím napíšte mi ho do komentára. 
 Jeden spinká,druhý sa asi diví niečomu a tretí je hrozne cute. Tie očká. To je ako keď žena niečo chce. :D
 Bála by som sa že by mi tie kamienky odpadli. Ale je veľmi pekný a tá mašlička je tam dokonalá. 
 Zbožňujem Paríž. Keby môžem už som tam. 
 Medvedík. Neviete kde by som takého zohnala? Aspoň podobného. 
 Prídu mi také letné. Sú moc krásne ako aj ostatné kryty. Keby môžem mám ich všetky. 
 Ten úplne na ľavo nepredávajú v Tally Weil? Mne sa zdá že ho majú aj teraz v akcii. Alebo sa mýlim? 
 Ktorý by ste si vybrali s týchto? Ja asi všetky. Prečo tie kryty vyrábajú tak nádherné? A ten pocit keď ich nemôžete zohnať :(
 Jednoduchá mašlička. Tie nechty sa k tomu dokonale hodia. 
Ďalší macík. Ale tento vyzerá nahnevano :D. Aj keď asi len vyzerá. A tie dva vedľa bodkovaný je tiež jednoduchý ale krásny. Predsa v jednoduchosti je krása. A ten vedľa už tu raz bol. :) 

Ak sa vám páčila tento článok ako inšpirácia napíšte mi komentár a môžem urobiť inšpiráciu aj na kozmetiku,oblečenie,hodinky,izby,doplnky atď... 
Ahojky a krásny deň vám prajem.
PS:prepáčte že niektoré obrázky sú malé ale keby ich zväčším tak sú rozmazané.

Komentáre

  1. Krásne kryty :) a ten druhý je z rozprávky Lilo a Stich (alebo ako sa to píše) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D anoo lilo a stich :D nevedela som si spomenut na nazov :D dakujem ;)

      Odstrániť
  2. Zozenies ich na ebay ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten Iphonacky s masliškou jsem si oblíbila ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mít mobil na který se vyrábí kryty, tak si pískám a už jich mám doma pěkně početnou sbírku. :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mít mobil na který se vyrábí kryty, tak si pískám a už jich mám doma pěkně početnou sbírku. :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja za chvilu dostanem i phone :D takze tu nebudu uz mozno kryty stiahnute z netu :D ale kryty co budem mat doma

      Odstrániť
  7. Já mít iphone, tak jdu do takových krutů hnedka:D jsou krásné a kdybych je mohla využít tak je doma už hromadím:D ty jednoduché patří podle mě mezi nejhezší:) Přece jen v jednoduchost je krása:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja o chvilu zacnem nakupovat :D
      presne tak ;) jednoduche su najkrajsie

      Odstrániť
  8. Na tom osmom obrazku vsetky sa mi pacia :) :D btw. super vkus! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ;)
      Su veru moc krasne :3 keby sa tak daju zobrat s obrazkov :D

      Odstrániť
  9. krásne kryty... ten s tou roztekajúcou zmrzlinou mám aj ja ... jeden pán mi ho dával doviezť až z Ameriky :D kukni tuto: http://nikkienka.blogspot.sk/2013/04/kryt-na-mobil.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článek, zrovna nějaké inspirace na kryty sháním :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ak mám pravdu povedať, niekedy mi niektoré kryty prídu až prehnane gýčové... ale musím uznať, že niektoré si zamilujem aj ja a keby som na ne mala mobil, tak určite by som si nejaký dala :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to aj mne niektore tak pridu :) ale ked najdes ten spravny :3 tak to je radost a milujes ho :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára