Info

Ahojky. Mala by som na vás otázku. Aké články by ste prijali? Chcela by som začať robiť outfity. Ešte aké by ste chceli? Zanechajte mi komentáre. 

2.Cez víkend tu nebudem tak až v pondelok dám nový článok. A to asi nákupy za tento mesiac. :)

3. Chcela by som aby ste mi na môj ask písali otázky a za otázkou napíšte- na blog. Chcem urobiť článok s otázkami od vás.Môj ask http://ask.fm/Bettyblog

Krásny deň a hlavne víkend. :) Píšte komentáre budem veľmi rada. Ahojky

Komentáre

  1. outfity začni robiť :) možno ešte nejaké DIY alebo nejaké bližšie info o športoch, ktoré robíš/robila si a rozobrať každý na jeden článok, že prečo si s nimi začala alebo skončila a tak. :) to by ma hrozne zaujímalo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Teri :) Urcite zacnem nieco take robit :)

      Odstrániť
  2. kludne rob outfity ale prosim ta,rob ich len vtedy ak sa neobliekas ako kazda druha ktora vedla mna prejde a mas vlastny styl...na rifliach,tricku a conversoch nie je nic zaujimaveho...dufam ze outfity budu neokukane a jedinecne...:) inak je to mrhanie casom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych byla ráda, kdyby jsi psala o něčem, co máš ráda a co tě baví, protože čtenáře si najdeš vždycky, když budeš dobrá a v čem jiném by jsi měla být dobrá, než ve vlastní tvorbě? Je pravda, že jsem si taky myslela, že když píšu blog pro lidi, musím psát to, co chtějí, abych psala oni, ale není to pravda, protože když budu psát například o kosmetice a třeba se nebudu umět ani namalovat, tak je to prostě hloupé.
    Takže i když já nemám komu co radit, řekla bych, že by jsi měla psát to, co ty uznáš za vhodné. :)
    Doufám, že se rozhodneš správně, držím palce! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára