Čo mi nesmie chýbať v lete

Krásne ránko prajem.
Mám tu pre vás článok,čo mi nesmie chýbať v lete.
U mňa je tých vecí celkom veľa ale skúsim ich sem dať menej. Dnes máme konečne chladnejšie,čo je podľa mňa úplne super. Nezvládala som už tie horúčavy. 
Tento článok bude rozdelený do kategórií. 
-telo
-pleť
-oblečenie
-doplnky
 Myslím že môžem pomaly začať. 

Telo

Tu som vybrala produkty s ktorými sa napr. sprchujem,telové mlieko,a nejaký ten gél na holenie alebo gél na spevnenie tela. 
Ako prvý produkt ktorý používam je od Balea. Je to sprchový gél po opaľovaní. V Dm som za neho dala 0,99centov. Má takú neutrálnu vôňu.
Ako by mal fungovať? 
Jemne čistí pokožku.
Očistí ju od zvyškov opaľovacieho krému.
Odstráni zvyšky chlóru a slanej vody. 
Chráni pokožku pred vysušením.
S chladivým komplexom. 
Ja som s ním spokojná a vždy sa mi sním dobre sprchuje aj keď nemá žiadnu vôňu. 


Ďalší sprchový gél tu mám od DOVE. Recenziu nájdete TU. A rovnako aj na telové mlieko. 

Mám tu gél na holenie. Samozrejme že v lete si musíme častejšie holiť nohy. Aby sme nevyzerali ako opičky. Mám po ňom úplne jemné nohy, čo sa mi ešte po žiadnom gély na holenie nestalo. Má rozmaznávať pokožku s hodnotným ošetrujúcimi zložkami a Slik Touch efektu.
Je od Balea a stál 1,99€. 



Poslednú vec ktorú tu mám na telo je vypínací gél na zadok a boky. Mal by zmenšiť zadok a boky. Mne ich nezmenšil ale pomaly mi miznú strie. Má neutrálnu vôňu. Jeho cena bola v Rossmanovy v akcii cca.130-140kč. 


Pleť

Prvý produkt ktorý tu mám je Micellar Cleansing Water. Je od Bourjois. Čiže odličovacia micelárna voda. Nechá pleť čistú a sviežu. Je bez parfumácie a alkoholu. 
Kúpila som ju v časopise Elle takže jej cenu neviem. Páči sa mi moc jej obal. A odličuje celkom dobre. Nemôžem povedať že super.


Ďalšia vec ktorú tu mám je od Oriflame Pure skin/Black head toner. 
Hĺbkovo pôsobiaca voda na mastnú pleť. Odstraňuje zvyšky nečistôt, mastnoty  a odumreté bunky pleti, ktoré spôsobujú čierne pupienky. 
Krásne mi čistí pleť a nemám toľko čiernych bodiek než kedysi. 


 Predposledná vec ktorú tu mám je maska na tvár. Je od Avonu. Blackhead clearing. Je to hlboko čistiaca maska proti akné. Veľmi mi tiež pomohla. Neviem si ju vynachváliť. Najviac sa mi páči jej farba. Je krásne modrá a ma v sebe píling. 


Posledná vec ktorá je na moju pleť je Sudocrem. 
Používa sa pri kožných problémoch. 4iže pupáky,čierne bodky atď...
Tiež mi moc zlepšil pleť. Takže som odhodlaná ho používať stále. 

Vlasy

Na vlasy používam 3veci. Šampón  Elseve,suchý šampón  a kondicioner. 

Šampón od Elseve Arginine Resist X3 mi najviac vyhovuje zo všetkých šampónov. Mám omnoho lepšie a silnejšie vlasy než pred jeho použitím. Samozrejme že je to posilňujúci šampón. Je od Loréal Paris.

Suchý šampón je od Dove. Recenziu nájdete TU .

Kondicionér je od Oriflame. Je pre suché alebo poškodené vlasy. Má kokosovú vôňu čo je úplne perfektné. 

Oblečenie

Samozrejme že nesmú chýbať tielka a kraťasy.
Mám 2kraťasy ktoré sú na nosenie normálne po meste a 2kraťasy ktoré sú teplákové. 
Tielka mám aj na vonok aj do posilky aj na stanovačky. 



Nechcú sa mi dať obrázky normálne. Prepáčte.


Doplnky

Medzi doplnky patria tunely,náramky,prsteňe a náhrdelníky.A samozrejme kvetinové čelenky.  Ukážem vám len fotky. 






To je celý môj článok o tom čo mi nesmie chýbať v lete. Kozmetiku som sem ani nedávala pretože sa v lete skoro vôbec nemaľujem. Krásny deň vám prajem a píšte mi komentáre čo vám nesmie chýbať v lete. Ahojky.
PS:prepáčte za kvalitu,ale počasie je také aké je a s tým bohužiaľ nič neurobím. :(

Komentáre

  1. Jé, taky roztahuješ ucho?:D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek, rozhodně si koupím ten sprcháč a ten dermacol... ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti :-) potom daj vediet ako si spokojna :-)

      Odstrániť
  3. Niektoré produkty používam a som s nimi spokojná. Pekne spracovaný článok :)


    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten gél na holenie by sa mi zišiel, už sa mi jeden minul :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie čelenky sú krásne♥
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára