Ahojky všetci

Ahojky všetci. 
Tento článok bude ako taký denníček. 
Bude tu písané o dnešnom večeri (10.7.) a o zajtrajšom ráne (11.7.) 
Bude tu čo robím,aké raňajky som mala a takéto blbosti. Dúfam ale že sa bude páčiť.

22:05 Hádajte čo o takomto čase môžem ja robiť? Asi to čo všetci ostatný. Byť na facebooku a pozerať blogy. Pred cca 25minútami som prišla domov. Neviete si predstaviť akú radosť som mala pri pohľade na svoju postel. Neskutočne veľkú. Bola som moc ustatá a teraz som šťastná že ležím a píšem vám sem. 

22:19 Stále si s priateľom píšeme sms. Sviečka mi tu krásne horí, počúvam rádio a čítam blogy. A myslím na to kedy konečne ma prestane bolieť brucho. :( Idem sa zblázniť. Tento pocit neznášam. Keď mám chuť na niečo sladké a doma nič nemáme. Preto ostáva len jedno. Kašlať na to. :D 

22:49 Celkom zívam a vyzerá to tak že každú chvíľku sa poberiem spať. Ešte som premýšľala nad tým že si dám čajík. ale kašlem na to pretože kuchyňa je neuveriteľných 10 krokov a postel ma nechce pustiť od seba. Strašné s ňou. Pozerám si instagram. Hoďte mi váš instagram do komentáru. :) Dám vás sledovať. :) 

23:01 A máme tu jedenásť hodín. Ja trpím od bolesti brucha :( nenávidím to. Keby sa to dá nejako premôcť. :D To by ešte len bolo niečo. Ale vyzerá že cca za 10-20mínút idem spať. Ledva pozerám ako píšem tento článok. Len tak od veci kto ich zbožňuje? :3 Minions :3 



23:21 Čas spinkať. Už sa nevydržím ani len pozerať na obrazovku. :D Hotová som. Dobrú noc prajem. :3 Ráno sa ozvem :3

7:09 Krásne ránko všetkým. Ako sa vám spalo? (Napíšte mi do komentára) Mne celkom dobre. :) Ibaže ma hnevá to že sa ešte ani nepreberiem a zas ma bolí brucho. Už ma ide poraziť. :D A čo dnes je na pláne? Asi budem doma a dám si deň pre seba. Ako som raz písala článok. :) Veľmi sa teším. Potrebujem si oddýchnuť a zrelaxovať trošku. Každá si to zaslúžime. Nemám pravdu dievčatá? :)
Idem si uvariť čaj a pozerať nejaké blogy.

7:29 Čajík pri posteli,sviečka mi tu rozvoniava a ja oddychujem. Pozerám si blogy a niektoré aj vaše a musím uznať že sa mi moc páčia. Fotka ktorú vám sem dám bude trošku rozmazaná ak nevadí :( ale je s môjho instagramu. :) A teraz si idem pozriet Kalyn Nicholson. Je to úžasná youtuberka. :3
7:51 Videá ktoré som chcela dopozerané a teraz idem zas popozerať blogy. O chvíľku už tento článok úplne dopíšem a pôjdem relaxovať trošku. :) Pretože moja energia je 0% a potrebujem ju nabrať znova :D .

8:00 A ide sa relaxovať. Ako budem relaxovať? Najprv sa odmaľujem pretože som bola včera lenivá a neodmalovala som sa :D Vyčistím si pleť,hodím sprchu a pozerať film a možno si ešte pospím. :) Možno určite. :D Krásny deň vám prajem a užívajte si leto aj keď počasie nám to moc nepraje. :(
Ahojky :)



Komentáre

  1. Ahoj:) super článok. Ja som vstala az teraz a furt sa mi nič nechce (zaspala som asi o 2:00 -_- :D
    misha-book-maniac

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fajn clanok :) budem rada ak sa pridas :) http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) jasne ze pridam :) lebo vidim ze ty si sa pridala ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára