3 Hodiny kým niekam idem

Ahojky dievčatá.
Mám tu pre vás článok 3hodiny kým niekam idem.  Takže poďme na to. 

Asi prvá pol hodinka je strávená vo vani. Písanie na facebooku (kde mi môžete napísať aj vy). Relax pri sviečke,čítanie (blogy). 
A čo je potrebné pre môj čas v kúpeľni? Určite vo vani nesmie chýbať pena do kúpeľa. Ďalšia vec je sviečka. Čo by to bolo za relax bez sviečky? Po vani sa umyjem sprcháčom od Terky,ktorý mi poslala v swape. Ďalej tu mám šampón od Elseve. Ten vyhovuje mojím vlasom najlepšie.
Keď sa konečne vyteperím aj zo sprchy tak sa natriem krémom ktorý mám z oriflame. Potom si dám na boky a zadok gél od Dermacol ktorý by za mesiac mal zoštíhliť o 1číslo. Aj keď sa mi moc tomu veriť nechce ale pomáha to. A posledná vec ktorú urobím pred odchodom s kúpeľne je že si vyčistím pleť. Vodička je zo 101drogerie aknelot. Videli ste ju v mojich nákupoch ale už neviem za ktorý mesiac. Čakala som že môj pobyt v kúpeľni bude trvať o niečo kratšie ale trval hodinku. Ostávajú už len dve hodinky.
A tu sú všetky veci ktoré som vám vymenovala. :)



Nadišiel čas obeda. Ja mám zemiačky s kuriatkom. Mňam mňam.
Keď spapám obedík idem si sadnúť k notebooku a pozerám Twilight.
Daľšia hodinka ubehne ako voda a ostáva mi posledná.


A posledná hodina je na česanie,maľovanie vyberanie oblečenia. Áno toto  mi trvá hodinu.
Maľovanie je ako každý deň. Korektor,púder,lícenka,riasenka a linka vo fixe.
Vlasy mám rozpustené ako vždy,len si ich vyžehlím a dám lak na vlasy.
A oblečenie hlavne pohodlné takže legíny a nejaké voľnejšie tričko. Ako doplnok kabelka a náhrdelník s príveskom od swarovského. Topánky si dávam fialovo-čierno-šedé vans. Sú pohodlné a veľmi dobre sa v nich chodí a mám ich už 2 rok a sú nepoškodené. :D Čo sa pri sebe dosť divím.


 Moje krásne nohy. :D Pekný deň prajem. Ahojky

Komentáre

  1. ten gél od Dermacolu na to zoštíhlenie fakt funguje? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzera ze trochu ano :) ale ono je to skor na spevnenie pokozky nez na zostihlenie :) mne miznu strie :)

      Odstrániť
    2. dobre vedieť, to by sa mi asi zišlo možno :) ked vypouživam iny produkt :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára