TUESDAY WISHES

Ahojky baby. 
Tak čo ako sa cítite pred koncom školského roka?
Ja som sa rozhodla zmeniť odbor a budem chodiť na kozmetičku. 
Je to super príležitosť a určite ma to bude baviť. 
Ale teraz poďme k článku ktorý tu mám pre vás každý utorok. 
Je to Tuesday wishes. Dnes to bude asi len o fitku, tak sa na mna nehnevajte :). 
Dúfam že sa článok bude páčiť. 

1. Začať sa zdravo stravovať. 
Keďže som začala s fitkom tak musím pochopiteľne zmeniť stravu. A možno mi to bude aj viac chutiť.

2. Naučiť sa poriadne všetky cviky. 
Základom cvičenia je naučiť sa cviky správne cvičiť. 
Ak ich budeme cvičiť zle bude to akurát na dve veci a to na hovno a nanič. 
Takže je lepšie mať pri sebe niekoho kto ich už ovláda alebo trénerku. 


3. Zhodiť nadbytočné kilá. 
Asi každá vieme že cvičením chceme dať kilá dolu a nie ich naberať. 

4 Motivácia. 
Motivácia je základom celého cvičenia. Ak nebudete mať motiváciu tak nebudete mať nič ako ja hovorím. Sťahujte obrázky,texty..proste všetko čo vás motivuje. Dajte si to napr. na ľadničku,na tapetu na telefón,tapetu do notebooku a proste všade tam aby ste to mali na očiach.

Komentáre

  1. téda, samé přání okolo cvičení a zdravého životnío stylu. Taky by mi bodlo to stravování se, víc na sobě makat no... lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes som bola znova vo fitku :3 a nieje lepsi pocit nez sa rano zobudit so svalovicou :D
      tebe netreba cvicit si chuda az az ;) ver mi :)

      Odstrániť
  2. Myslím, že zrovna v tého roční době je to horké téma. Ale sama bych taky ráda najela na nějaký ten zdravější a aktivnější životní styl :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ved to :) ale lepsie zacat teraz ako nikdy :) ;)
      Mne robi jedna blogerka jedalnicek :) tak sa uz moc tesim :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára