TUESDAY WISHES

Ahojte dievčatá.
Dnes tu mám pre vás Tuesday Wishes ako každý utorok. 
Dnes to budú zas 3 veci ktoré si prajem v utorok. 
Nebudem tu moc vypisovať a rovno sa pustím do písania mojich želaní. 

1.EOS 
Každá z nás dobre vie čo je to eos. 
Dočítala som sa že v Amerike je to hit číslo jedna. Je to prírodný produkt s bambuckým maslom a vitamínom E. Strašne sa mi páči jeho obal. Je úplne zlatý a malinký. Prečo ho vlastne ešte nemám? Pretože čakám kým niekto ho bude predávať napr. na internete za nižšiu cenu než vôbec sa predáva. 

2.V Prahe navštíviť znova Rossmana
Už sa nemôžem dočkať kedy znova vstúpim do rossmana a kúpim si odtiaľ niečo. Keďže tento obchod nieje u nás tak si to tam musím vychutnať. :) 

3.Konečne zhodiť nejaké kilá ktoré mám navyše.
Zajtra smer fitko. Samozrejme moje obľúbené fitness bella.
A začať sa stravovať zdravšie než doteraz.
A hodím vám sem fotku  30 dnovej výzvy.
Zajtra konečne streda stred týždňa,vydržme to veď o 2 týždne konečne prázdniny.
Ahojtee.

Komentáre