Príhovor

Ahojky ľudkovia no čo aký bol váš dnešný ranný pocit že od včera sú prázdniny? Ja som sa cítila úplne skvelo až som tomu nechcela veriť. Mám pre vás len zopár slov pretože nie som ani doma a dnes navyše stanujeme. Chcem vám popriať krásne prázdniny užívajte si ich naplno ale s rozumom aby sme sa všetci vrátili znova do školy zdravý.

Ja som sa rozhodla odznova opakovať prvý ročník. Asi si hovoríte že zbytočne som bola ten 1 rok v škole,ale poviem vám jedno. Som moc rada že som bola v tej triede. Spoznala som aký sú ľudia. Boli sme tam rôzny ale hlavne ma hnevala jedna vec a tá že neboli sme ako keby jeden team. Stále dúfam že ten daľší ročník bude lepší. Kozmetička. To je moja ďalšia úloha v mojom školskom živote ktorý asi nikto nemá moc rád ale budme radi že sme ešte v škole a nie v práci. Držím palce všetkým ktorý idete na strednú je to veľká zmena a prvé dni boli u mňa najhoršie. A rovnako aj tým ktorý zostávajú na základnej.
Píšte komentáre aké máte pocity.

Ahojky vaša Betty

Komentáre

  1. Aj tebe prajem krásne prázdniny :-) Ani v škole nie sme družní, akurát idem do tretieho ročníka a stále sme len tie isté skupinky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti moc :) To uz mas len dva roky :) Bohuzial vidim ze nielen u nas na slovensku je to tak

      Odstrániť
  2. Tobě tak krásné prázdniny!
    Já už mám za sebou dva roky na střední a třída taky pořád není jednotný team. Myslím, že to je ale téměř všude, důležité je najít si aspoň pár lidí, se kterými si rozumíš a cítíš se dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem moc :)
      Tak to mas pravdu :) Ale dufam ze vsetko dopadne lepsie :)

      Odstrániť
  3. poskupinkovaný budete vždy, pochybujem že budete ako jeden kolektív, ja idem do 4. ročníka a stále to je skoro tak isto , len pár zmien ale 4-5 skupiniek v triede máme, ludí, s ktorýmim sa nikto nebaví, oni sa s nami nebavia, proste nesadnú si všetci s každým....a hádky sú u nás dosť časté alebo ohováranie takže toho sa nezbavíš nikde

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale prajem veľa šťastia a nech ste tam lepší kolektív než na starej škole a nech sa ti tam páči, uži si leto! :)

      Odstrániť
    2. Terka dakujem :)
      To uz mas len jeden rok :) to ti zavidim moc....ohovaranie nenavidim :(

      Odstrániť
  4. Prajem krásne prázdniny :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára