NIVEA-VZORKY

Ahojky dievčatá.
Dnešný článok bude o vzorkách ktoré som si vyžiadala od nivei. Prišli mi v pondelok. Písala som mail do nivei a hneď na to mi odpísali. Pracujú tam veľmi milý ľudia ktorý nemajú problém vám odpísať na každú otázku. Napísala som im na  Nivea info. A oni mi na môj mail odpovedali. 
Moc som sa tešila keď vzorky konečne prišli domov. Poslali mi to v obálke s listom a katalógom v ktorom boli vložené vzorky. 


Hneď som začala skúmať vzorky. Ako prvú vzorku ktorú vám ukážem je:Telové mlieko do sprchy. Neviem či niektorá z vás má sním skúsenosť. Ja som sa sním pred chvíľkou sprchovala a neviem prečo ale nešlo mi zmyť z pokožky. Ale  keď som si dala potom ešte raz sprcháč tak sním to šlo. Telové mlieko do sprchy má príjemnú vôňu. Je s bambuckým maslom ktoré suchú pokožku vyživuje a chráni pred vysušovaním. Mám po ňom krásne jemnú pokožku. Celé balenie má 400ml. 
 Keď som sa dosprchovala dala som si na pokožku spevňujúce telové mlieko Q10 energy+. 
Má hrozne krásnu vôňu a príjemne sa rozotiera po pokožke. Malo by zanechať bunky nabité energiou a tým by malo zvyšovať pružnosť a pevnosť pokožky. Je tiež v 400ml balení s pumpičkou. 
Naniesla som si ho na ruky a zadok a stále to krásne vonia. Doporučujem ho :).

Potom tu mám ešte jeden krémový sprchový gél. Je pre jemnejšiu a vláčnejšiu pokožku. Som zvedavá aký bude. Je to Novinka. Viac vám o ňom neviem ani povedať pretože som ho ešte teda neskúsila. 

Ako ďalšiu vec tu mám denný a nočný krém. 
  Upokojujú podráždenú pleť a viditeľne redukuje jej začervenanie. Uľavuje od pocitu napätia, intenzívne pleť hydratuje a posilňuje jej prirodzenú odolnosť proti podráždeniu.
Ten sa chystám vyskúšať zajtra jeden aj druhý tak uvidíme či bude dobrý alebo nie. 

Mám tu ešte energizujúci denný krém proti vráskam Q10plus.
Viditeľne by mal redukovať prvé vrásky a zároveň by mal prebudiť žiarivosť a sviežosť pleti. 
Je z výtažkami z goji. Vyskúšam a uvidím aký je.

A úplne posledná vec tu je pre môjho miláčika. Je to Sensitive balzám po holení. 
Mal by okamžite upokojiť podráždenie a postupne zlepšiť kondíciu pleti. Dám to drahému vyskúšať a uvidím či ma s tím niekam pošle alebo to bude fajn. :D
Dúfam že sa článok páčil a ospravedľnujem sa že som veľa toho nenapísala ale netestovala som ostatné tak neviem ani :(.
Pekný deň vám prajem a už to vydržte nejako ten týždeň a 2dni. Napíšte mi komentáre budem moc rada.

Komentáre

Zverejnenie komentára