GIVEAWAY

Ahojky mám tu pre vás gieaway. 
Podmienky:
1.Sledovať môj blog.
2.Komentovať že sa chcete zapojiť.
3. Napísať do komentára názor na môj blog.

A aká je výhra? 
Odličovacie tampóny od Marionnaud
Pilník na nechty od essence
Lak na nechty od essence
Náušničky
Vzorku od Nivea
Vzorku voňavky od Dolce&Gabbana.

Vyhlásenie bude 25.7.2014


Komentáre

  1. ano chci se zúčastnit
    tvůj blog je úžasný :3 píšeš skvěle a věnuj se tomu dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcem sa zúčastniť! <3
    Tvoj blog je super, jediné čo by som na ňom zmenila je design :) inak sú tu veľmi zaujímavé články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,chcem sa zúčastniť :)
    Tvoj blog je skvelý,máš moc zaujímavé články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojky :)
    Zúčastnit se chci určitě :)
    Tvůj blog je naprosto skvělý :)
    Vždycky čekám na nový článek a když vidím, že už je tak si ho hned musím přečíst.. :)
    A některé články si čtu i 2x :D :)
    nepřestávej :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chci se zůčastnit:)
    Tvůj blog sleduju už hodně dlouho a tvoje článkyy... to je prostě dokonalost. Máš skvělý názory, skvělý nápady a do toho psaní vkládáš svoje srdce, a to je hodně důležitý. Píšeš s lehkostí a občas se někdy i zasměju:) Design blogu je taky super!:)
    Tvůj blog mám jakoby nahoře na tý liště, že zapnu internet a hned se jdu kouknout na tvůj blog, jestli náhodou není nový článek.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky, chtěla bych se zúčastnit!:)
    No a názor na blog? Jedině pozitivní, líbí se mi jak píšeš i o čem píšeš. Design blogu je taky fajn je takový útulný a člověk se tu cítí jako "doma".:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. sledujem :3
    2. Chcem sa zapojiť! :)
    3. Tvoj blog som začala len teraz sledovať takže moc o nom zatial neviem, ale pozrela som si niektoré tvoje články a blog sa mi zdá byť skvelý takže si ho budem častejšie pozerať. Design blogu je krásny a super písmo :D :3 :) Máš skvelé nápady a píšeš dokonalé články :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ked uz pride giveaway tak koooolko chvaly citam :D dufam ze si vyberies aspon takeho cloveka ktory ti clanky komentuje aj bezne a nielen vtedy ked uz moze nieco ziskat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sak ano :D ale od tychto bab dostavam aj bez giveaway chvalu :) takze viem ake su :)

      Odstrániť
  9. GFC: Veronika Hajtmánková
    Samozrejme, že sa chcem zapojiť :)
    A tvoj blog je super, jednoduchý prehľadný a pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj ahoj, chcem sa zapooooooooooooooooooooooooooooooojiť . :)) Tvoj blog je super, páči sa mi veľmi . :)) Určite pokračujte v tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Ahoj :) chci se zapojit :)
    Na tvůj blog jsem narazila náhodně, když si dala na fb příspěvek o Giveaway :) takže tvůj blog je pro mě novým :) rozhodně si teď jdu pročíst tvé články :) hned na první dojem mě zaujal tvůj design, ale nejvíc se mi tu líbí obrázek s rtěnkama :D takže budu upřímná, nevím jak tvůj blog (články) vypadá, takže nemůžu komentovat v tom, ať určitě pokračuješ dál :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojky :) Chcem sa zapojiť. :)
    Tvoj blog som uvidela vo FB skupine Bloggers SK a hneď sa mi zapáčil :) Strašne super píšeš! Určite pokračuj ďalej! Uplne najviac sa mi áčia, ako vieš vždy vybrať mega krasne obrazky. :) Prosto na tvoj blog nemám slov... Wau!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára