FRIDAY

Ahojte dievčatá.
Je konečne piatok. Ako prebiehal váš týždeň? Môj úplne super pretože som celý týždeň nebola v škole. To viete naši štvrtáci mali maturity. 2krát v tomto týždni som si zašla do fitka. Bola som tam v utorok a štvrtok. V stredu ráno keď som vstala som musela pouvažovať či vôbec žijem. Strašne som bola zničená a unavená. Ledva som si šla dať niečo jesť. A vo štvrtok znova. Nechcem radšej ani vedieť ako budem na tom v piatok  keď sa zobudím :D. 
Tento týždeň som celkom dosť toho postíhala či už ako som písala že fitko tak aj nákupy a fotenie. Nákupy uvidíte aj v článku nákupy za mesiac jún. Ale nebudem taká zlá a hodím vám sem fotku outfitu ktorý som si neskutočne zamilovala. Fotka je z dnešného rána.
Bundička,tričko,nohavice New Yourker
Kabelka Tally Weil
Rúž od Terky značka Alverde

Tento týždeň som samozrejme skúsila veľmi ľahký recept ktorý zvládnu aj tí ktorý nevedia variť. Je to obyčajné volské oko v paprike. Moc mi chutilo a keď ta paprička pustila šťavu bolo to dosť cítiť. Nechápala som ako také niečo jednoduché môže byť tak skvelé. Doporučujem urobiť a postup je naozaj moc ľahký. Len si dáte na panvicu papriku necháte chvíľku na rozpálenej panvici a potom už len do papriky dáte vajíčko a môžete si to dochutiť korením podľa vlastnej chuti. Ja som si k tomu ešte dala mlieko a žemličku. Nevyzerá to najlepšie ale je to super.

Fotenie.Bolo veľmi zábavné pretože určite každá poznáte také to nepríjemné svetlo. Keď sa chcete tváriť na fotke normálne nemôžete pretože to svetlo to kazí a nedokážete sa pozerať dlho. :D Robila som všelijaké xichty pretože sa to naozaj nedalo :D. Dokonca sme tu mali Peťka ktorý sa chcel odfotiť s modelkou :D. Samozrejme je známy určite s klipu Kontrafaktu Stokujeme vonku kde tancuje v garáži :D. Rozprával nám že rytmus a ego prídu a že nejaká kamoška sa do neho zamilovala. Naša celá dedina ho pozná a nikdy sme ho nevideli smutného vždy je usmiaty a rozdáva radosť navôkol. Aj keď niektorý sa s neho smejú ale to sú primitívny ľudia.


Už ani neviem čo napísať o tomto týždni. Už ibaže to že vo štvrtok to bol rok čo sme s priateľom. Sranda je že predtým sme si každý žili svoj život, nevedeli sme jeden o druhom a zrazu prišiel osudný deň kedy sme sa spoznali. A potom tie prvé momenty spolu boli neopísateľné. Nadovšetko ho milujem a nikomu nedám. 
 To bude všetko k dnešnému článku. Užite si víkend. Ahojte. :)

Komentáre

  1. sekne ti ten rúž :D a gratulujem vám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som urobila statnice :) juchuu a potom chodila po pohovoroch :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára