Čo som si kúpila v Kladne

Ahojky dievčatá.
Dnešný článok bude o tom čo som si kúpila v kladne :) nieje toho moc ale som spokojná a dosť. 
Nakúpila som si všetko čo som chcela.Tak idem na to :). 

Ako prvú vec by som vám chcela ukázať túto tašku z Gate. Je praktická a dobre sa nosí keď sa ideťe kúpať alebo aj len tak po vonku. Jediná nevýhoda je že nieje tam zips ale v strede len taký magnetický cuplík alebo ako by som to nazvala. 
Stála 68korún. 

V Gate som si kúpila ešte ponožky. Moc sú zlaté podľa mňa a hlavne tie sovičky. Tie druhé sa mi tiež moc páčia. Sú tam kvetinky a mašlička. 
Jedny ponožky ma stáli 24korún. 

Potom som bola v Rossmane a tam som si kúpila taký gél od dermacolu ktorý by vás mal za jeden mesiac zoštíhliť o 1číslo. Je na boky a zadok. Ešte som ho neskúšala tak som zvedavá aký bude. Zistila som že mi došli žiletky a tak som si jedny kúpila. V balení ich je 5 a musím uznať že sú fakt mega ostré. :D Už som sa stihla aj porezať. A natrafila som na korektor od essence,ktorý u nás som ani nevidela tak som si ho hneď vzala. Ceny už ani neviem presne. 

S priateľom sme boli v Kenvele. A tam uvidel krásne modré legíny a hneď som si ich šla vyskúšať. Kúpil mi ich on a sú vážne moc prekrásne. Aj keď je to len obyčajná modrá ale na postave sedia super. Stáli 150korún. Mali výpredaje a skoro všetko za polovicu. 

A ako poslednú vec som si kúpila tunel do ucha. Stál 150korún. Fotka sa mi nedala urobiť bohužiaľ. 

To je k nákupu v Kladne všetko. Dúfam že sa článok páčil. Každý komentár ma poteší. Ak máte aj vy niečo z týchto vecí doma napíšte do komentáru. Ahojky a pekný deň vám prajem.

Komentáre

Zverejnenie komentára