Čo robiť keď sa nudím doma

Ahojte baby. Dnes tu mám pre vás článok o tom čo robiť keď sa nudím doma. Každá určite poznáme tu nudu po škole keď nemáme kam ísť a nič nás už doma nebaví. Mám tu pre vás pár rád a pevne verím že aj vy skúsite niečo. Ja osobne robím pár vecí, ale niektoré ani nie ale aj tak vám ich sem napíšem. 

1.Prechádzka
U nás máme krásne jazero pri ktorom je krásne. Nieje veľké ale aj tak  mi to zaberie  hodinku kým sa mojím krokom doplazím s jedného konca na druhý a späť. V lete sa tam občas okúpem alebo si ľahnem na deku a opaľujem sa
.
2.Fitko
A čo tak dvihnúť zadky a ísť do fitka ? ;) Neuškodí to nikomu a je to veľmi prospešné pre naše telo ako aj  prechádzka. Zacvičím si aspoň hodinku a keď sa moc snažím tak odkvacnem už po 40minútach ako včera. :D Mala som proste dosť. Keby som neni dnes taká ustatá by som aj zašla  do fitka ale svalovica je nepriateľ.
Moje obľúbené fitko je fitness bella. Je to čisto ženské fitko a chlapi tam nesmú ísť. Takže by ste museli kukať pred seba a nie na okolitý svet kde sú aj muži. :D 

3.Oddych doma
Vaňa s lupeňmi kvetov a vy v nej. Krásna predstava nie? Už len zohnať lupene a šup tam poprípade ešte soľ do kúpeľa alebo pena do kúpeľa. Premýšľam že dnes si urobím aspoň s penou. Zrelaxujete ale aj ste viac unavený. Len pozor aby ste nezaspali. Doporučujem ísť do vane oddychovať až večer a potom šup do teplej postele kde budú okolo vás plyšové medvedíky ako to mám ja :D. Ako dieťa. Ale prečo nie? Nič nieje na tom zlé a máte všade okolo samé mekučké. 

4.S priateľom von.
Prechádzka je síce fajn ale ísť niekam s priateľom je ešte lepšie. Nemám pravdu? Len mi nevravte že nie. Večerná romantická chvíľka je na nezaplatenie. Deka a vy pri ohni hráte človeče nehnevaj sa. Alebo si len tak opekáte a potom ležíte na deke a pozeráte spolu na hviezdy. 
Hodím vám sem fotku z môjho instagramu. 

5.Upratovanie
Aj keď sa to nezdá a je to podľa nás nuda ale môžeme si izbu upratať a prehodiť napríklad postel na inú stranu izby alebo stolík. Uložiť si kozmetiku tak ako si to predstavujeme. A proste iné veci, určite to poznáte. Máte predstavu o tom ako by ste chceli aby vaša izba vyzerala poprípade ste videli obrázok. Ale jedna vec je najhoršia vysávanie a upratovanie prachu :D.

Dúfam že sa vám článok páčil. Možno dnes bude ešte jeden. Píšte komentáre čo robíte doma vy keď sa nudíte. Ahojteee

Komentáre

  1. No u bodu čtyři ta fotka........ tak ta fakt pobavila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No já se naštěstí ani doma moc nenudím :D naopak vždy uvítám, když mám nějaký ten den jen pro sebe, mám dost koníčků, na které nepotřebuji nikam jít, a fitko u mě teda nehrozí :D. Ale procházka je vždy fajn a uklízení když na to mám chuť, pak mě to i baví :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D s hudbou sa upratuje lepsie :D mam odskusane bez nej nudaaa :D
      a uz si citala clanok sama doma ? :) tam mas nieco pre seba ked si chces urobit taky svoj den :)
      a preco fitko nie ? :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára