Čo nosím v kabelke

Ahojky mám tu pre vás článok čo nosím v kabelke. Určite každá z nás tam má aj veľa nepotrebných vecí ako ja a divila som sa že sa to do takej malej kabelky zmestilo :D. 

Prvá vec ktorá mi nemôže v kabelke chýbať je penaženka. Občiansky,zdravotný preukaz,kartička na autobus ale aj do školy.
Druhá vec sú lieky na bolesť hlavy. Nemôžu mi nikdy chýbať.
Tretia vec sú okuliare. Tie mávam na hlave ale keď sa zamračí dám si ich do kabelky.
Štvrtá vec je kozmetika. Labelá jedno farebné druhé nie. Potom tu mám rúž,korektor,riasenka a púder. Nikdy neviete kedy sa vám to bude hodiť.
Telefón myslím že nikto bez neho nejde von.Vždy si tam pozerám čas alebo keď mi niekto volá. Deodorant a voňavka. Zbožňujem tieto  2vôňe. Voňavka je z Avonu a rexona z DM.
Sluchádka:bez nich je dosť veľká nuda keď ideme napr zo školy domov a nemáme to zrovna blízko. Pustíme si hudbu a počúvame.

Komentáre

  1. Hezký příspěvek :) A můžu se zeptat odkud máš kabelka? Nějaká taková by se mi hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti :) a kabelka je z tally weil stala ma 10eur :) a maju ju aj v bielom

      Odstrániť

Zverejnenie komentára