Čajík s Betty

Ahojky. Dnes tu mám pre vás čajík s Betty. 
Už len 2 dni do školy a hurá letné prázdniny. Každá sa určite tešíme a máme plány na leto. 
Aké máte plány? Ja to plánujem s priateľom osláviť v piatok stanovačkovu. 
Ale ešte keď mám povedať niečo k piatku tak neviem čo si oblečiem. Stále sa neviem rozhodnúť,či šaty alebo legíny. A plán ešte na piatok? samozrejme posilka. Keďže neviem či sa cez víkend tam dostanem. Po víkende pondelok. Ten pocit keď sa zobudíte a nejdete do školy 2mesiace. Ten krásny pocit. Teraz by som vám sem chcela hodiť pár fotiek ktoré som fotila.





A teraz už len pár fotiek z instagramu. Ak to nevadí. Dúfam že aj tak sa vám bude páčiť tento článok. Vydržte to už len dva dni a dúfam že nie sú žiadne zlé známky. Ahojky. :)







Komentáre

  1. na těch fotkách to spíše trochu připomíná zimu a ono začíná léto. Neuvěřitlené. Plány na léto docela mám, nicméně, jsem ze sebe zklamaná, promrhávám jedinečnou šanci na měsíc odjet do portugalska. V pátek po vysvědčení se na to píše test a já jsem se učila fakt jen tak letmo .... :( Celkově mi moc nevychází to co bych chtěla :-D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne chyba trosku zima :D
      stale nieje neskoro :) aj ked 2 dni ale sup sup :) ale budes s priatelom ;) takze myslim ze je to super

      Odstrániť

Zverejnenie komentára