TUESDAY WISHES

Ahojte dievčatá. 
Dnešný článok bude o tom čo si prajem v utorok.
Dúfam že sa vám to bude páčiť a budete spokojný. Môžem začať.

1. Vypracovať si skvelú postavu. To znamená už žiadne flákanie ako doteraz.

2.mať krajší šatník než doteraz. 
Asi každá túžime po novom šatníku nemám pravdu? Blíži sa leto a sním nové trendy. Prečo si nezaobstarať pár krásnych kúskov? 

Niekto ma štipnite,asi som sa zamilovala :3. Páčia sa vám tieto dva krásne kúsky? 

3.Nová farba vlasov. Mám čiernu a asi si ju aj nechám ale chcela by som skúsiť ombré ale neviem sa zhodnúť sama so sebou na farbe :(. Neviete mi poradiť?

Strašne sa mi páči 2,3,5,6. Čo poviete? Šla by mi nejaká farba? 

4.Začať na blog písať príbeh. Mal by viac častí a každý alebo každý druhý týždeň by som pridala jeden diel. Čo poviete na tento nápad?


Dúfam že sa páčil dnešný TUESDAY WISHES.
pekný deň prajem a vaše názory mi prosím píšte do komentárov :)

Komentáre

  1. Čo sa týka farby vlasov išla by som asi na 2, 5 :-D v tvojom prípade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hah, skvelú postavu si nevypracujem za ten jeden deň čo budem cvičiť (ostatné dni sa k tomu nedokopem). :D
    Taktiež si chcem nakúpiť nejaké veci. :) Páči sa mi viac ten prvý fit.
    Neviem povedať, aká farba by sa ti hodila, kedže som ťa nevidela naživo, ale radšej by som si dala celé vlasy, nie ombré. :) A farby sú pekné 1, 5 a 6. :)
    Sophie Medvid

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mas teda pravdu :D ja zajtra konecne do fitka :D po dlhej dobe :D
      dakujem za radu ;)
      a tie veci :D ja sama si musim este aj rozmyslet :D

      Odstrániť
  3. ha, ono je docela fain si sem tam napsat ty své přání a hlavně, pokusit se si je splnit. Né vždy to ale jde, já si píšu pravidelně středeční přání (čehož sis asi všimla :-D) .. Jó kdo by nechtěl dokonalou postavu, jen ta práce před tím. Kdo by nechtěl šatník, se kterým by byl stoprocentně spokojený? Jen ty peníze. A co se jiné barvy vlasů týče, taky mám černé a těch barev už jsem vystřídala tolik, že mě to snad ani neláká .. lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napadlo ma to a ty si mi bola inspiraciou pre tieto utornajsie priania :) snad ti to nevadi :)
      Ved to ta praca pre tu postavu :D ale musim to nejako konecne dat :D
      Ved to ze tie peniaze bez toho sa ted nezaobideme :(
      ja som mala len fialovu,cervenu a ciernu :) ale chcem si dat to ombre :)

      Odstrániť
  4. Beti modre by sa ti hodilo podla mna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musíš si vybrať to čo sa ti najviac páči..inak dokonalý článok :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uz som si vybrala :-) modruu :-) a dakujem ti mic :-) ak chces daj ma odoberat :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára