SWAP s Terezkou

 Ahojte dievčatá.
Dnes mi konečne prišiel balíček od Terky. Dohodli sme sa že urobíme spolu swap a cena 10eur (300korun). Hneď ako som prišla domov som balíček otvorila. Viem že som strašne nedočkavá :D. Musím povedať že Terka uhádla všetko. Vážne uhádla. Ja neviem či ma špehuje alebo čo :D. Dokonca mi kúpila aj to čo som si ja chcela kúpiť keď som bola na nákupoch. Strašne som rada a dokonca som prekvapená že mi kúpila aj veci od značky Alverde. Pretože sa mi táto značka zdá byť trochu drahšia. Veľmi som nadšená zo všetkých vecí. Priložím vám sem link na jej blog: http://its-only-about-you.blogspot.sk/ 
Terka dúfam že budeš spokojná s vecami odo mňa. Ja som nadšená. :3 
PS:Ďakujem za dopis.
PS2:nesmejte sa mojím zatieracím schopnostiam :D.



A teraz sa konečne pustím na to čo mi poslala v balíčku. 
Ako prvú vec vám ukážem sprchový gél od adidas. Má krásne príjemnú vôňu a príde mi taka strašne letná. Moc sa mi páči a som rada že mam taký osviežujúci sprchový gél.


Ďalšia vec ktorá sa nachádza v balíčku je šampón na vlasy od Alverde. Je pre citlivú a podráždenú pokožku s výtažkom z brezy a šalvie. Má krásnu vôňu a som strašne zvedavá aký bude pre moje vlasy. Dúfam že dobrý a že mi trochu pomôže.


Tretia vec je od Balea a je to balzám na pery ktorý som si chcela už dlhší čas kúpiť. Som rada že mi ho Terka kúpila. Balzám chráni suché pery pred chladom a suchým vzduchom. Čo ma potešilo je že tam je bambucké maslo a argánovy olej. 


  Zostanem ešte pri značke Balea. A čo od nej mám sú pleťové masky. Cca sú na 4-5 použití a ja používam iba tie. Jedna je jahodová a druhá je čistiaca maska. Hihi to tam bolo napísané. :D
Ako píše Terka v dopise tak jedna je pre normálnu pokožku a druhá pre každú pleť.

A ako posledná vec je rúž od Alverde. Odtieň 25 Elegant red. Keď som zbadala tú červenú mi sánka padla dole. Povedala som si WOW :-O. Veď sa pozrite. No nieje dokonalý? :) Podľa mňa je a poriadne. 

A na záver mi prihodila menši darček. Je to veľmi chutné. Sú to prívesky a jeden je mušlička a druhý zajačik ktorý je maximálne podarený. :3. Terka chcem ti strašne moc poďakovať za všetko čo si mi dala to swapu. Strašne sa mi páčia všetky veci a som nadšená. Ďakujem ešte raz.








Komentáre

  1. Aj ja som nadšená že sa ti to páčilo a trafila som :) ďakujem aj ja tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt si vsetko trafila :) som moc rada :) naozaj si ma potesila :) necakala som to :)

      Odstrániť
  2. aa vždycky jsem chtěla něco takového zkusit, ale peníze, peníze. Achjo!
    Jinak tu rtěnku mám taky, i když asi trochu jiný odstín :3 lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika ked prides na slovensko mozeme si maly swap urobit :) a nemusime ani postovne platit len ti to prinesiem do NMnV a niekde sa tam stretneme :)
      A ten ruz je uplne super. Neviem si ho vynachvalit. :3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára