Recenzia e-shopu Chic Zone

Ahojte dievčatá. Toto je moja prvá recenzia.  Dnes by som vám chcela napísať a urobiť recenziu o tomto e-shope Chic Zone. Myslím že by som mohla začať.
Ako prvé ma na tomto e-shope zaujal názov a vzhľad. Názov Chic Zone v preklade znamená šik zóna a podľa mňa je to veľmi originálny názov ktorý by mňa určite len tak nenapadol. Vzhľad e-shopu je naozaj jemný a krásne ženský. Fialovú farbu s modrou mám naozaj moc rada a preto som tak nadšená zo vzhľadu. E-shop existuje približne len týždeň a majiteľkou je Kristína Deáková. Za ten týždeň je vidieť že si dala prácu s eshopom a snaží sa. Veľmi ju oceňujem za to. A teraz už úplne k samotnému e-shopu. Ale ešte predtým vám sem hodím link aby ste sa mohli pokochať poprípade si objednať krásne veci- http://www.chiczone.sk/ . A teraz už konečne na e-shop. Keď som ho otvorila sánka mi spadla dolu,tak krásne sety od swarovského som asi ešte nevidela.
 Najviac ma zaujali tieto dva sety. Prvý ktorý ma krásnu farbu ktorá mi pripomína ľadové kráľovstvo. A ten druhý  ako keby som videla v ňom niečo záhadné a tajomné.
 Na e-shope má dalšie krásne veci okrem setov od swarovského. Napríklad Krásne kabelky. 
Mne sa strašne páči táto. 
Ďalšie veci ktoré nájdete na tomto e-shope sú-náušnice.prívesky,náhrdelníky,náramky,hodinky,ako som už napísala kabelky,penaženky,pánske hodinky a veľmi krásne topánky. 
Šperky ktoré nájdete u nich sú  zo striebra, ocele, hlavne sa zameriavajú  na šperky so swarovski komponentmi ,kvalitné módne kabelky a luxusné značkové hodinky. Zameriava sa predovšetkým na ženský sortiment. Každá žena či dievča si určite niečo nájde na tomto e-shope. Ceny sú podľa mňa za prijateľnú cenu. A hlavne od značky swarovski.Topánočky ktoré ponúkajú už dlho zháňam v obchodoch a keby mám peniaze tak si vyberiem z každého páru aj po dvoch :D. Ešte mi tu asi chýbajú nejaké tie šatočky. Ale to všetko záleží od majiteľky e-shopu. Prajem majiteľke veľa úspechov vo svojom e-shope a hlavne veľa predaných produktov. Dúfam že sa raz podarí otvoriť aj vlastný obchod :). 


Komentáre

  1. Super recenze :) Určitě se na E-shop podívám..a třeba něco i objednám :) :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára