Ranný čaj s Betty

Ahojte dievčatá tento článok bude ako keby moje rozprávanie pri šálke horúceho čaju. Bude to ako keby článok o niečo ale o ničom ak chápete :) možno tu budú zodpovedané otázky na ktoré ste sa ma pýtali v chate. Myslím že môžem začať.  Pohodlne sa usaďte a vezmite aj vy váš čajík. Prajem príjemne čítanie. Dnes mám narodeniny to znamená že chcem mať kľudný deň,žiadne hádky a stresovanie sa. Musím ale uznať že som sa vyspala do ružova. Mala som naozaj moc krásne sny a žiadne škaredé. Hlavné na čo sa dnes teším je moja láska a tatino :*. Môj drahý príde tak pred 11 a  budeme spolu robiť palacinky. Ak sa mi podarí ho vyfotiť určite ich dám do môjho plánovaného článku z dnešku. Poobede keď dorobíme palacinky pôjdeme na letisko za kamošmi z airsoftu. Sľúbili mi pár výstrelov na narodeniny poprípade ako vždy robíme somariny a bijeme sa tam :D ale to keď uvidí môj drahý tak ho aj klepne :D. Teraz ma mamina prekvapila s mufinom a v nom zastrcena sviečka :) bolo to milé.
Myslím že by som aj mohla pokračovať o tom čo budeme robiť poobede. Príde konečne môj ocino a pôjdeme aspoň na radlera keďže on šoféruje.Strašne sa na neho teším. A prejdem už pomaly k večeru. Priateľ bude u mňa spinkať. To je ten najkrajší pocit na svete keď zaspávate vedľa niekoho koho naozaj milujete. A teraz prejdem k otázkam od vás.
Prečo som sa rozhodla blogovat?
 Pretože je to super odpočinok aj keď zapájate trošku mozoček ale aj vypustíte zo seba všetko čo chcete povedať a je to ako keby sa niekomu vyrozprávate. 
Čo ta inšpirovalo k blogovaniu?
Videá na youtube ktoré som stále pozerala a moc sa mi páčili a mali tam aj blogy,tak som sa na ne pozrela a povedala si že to vyskúšam aj ja. 
Od kedy si začala blogovat? 
Od januára ale aktívnejšie som začala v apríli. 
Aké jedlo nemáš rada a naopak máš rada?
Nemám rada viac vecí ale sú dve ktoré naozaj nemôžem ani poriadne cítiť a to ryžový nákyp a žemlovka. 
A mám rada bolonské špagety,krkovičku s hranolkami alebo krkovičku na grile to samozrejme vždy kuchtí moja láska a aj kurací šalát s hriankami to tiež kuchtí moja láska. Tieto jedlá asi najviac. 
Ako vidíš svoju budúcnosť? 
Určite nie moc ružovú. O 3 roky už budem končiť v škole a práca. Ale ako sami vieme všetci v tejto dobe je pomaly umenie si  nájsť prácu. Dúfam že sa mi pošťastí a nájdem si dobrú prácu a manžela. PS:dúfam že budem stále s Deniskom :3
Od koľkých rokov si sa začala malovať?
Asi od 14 ak si dobre pamätám. Ale to bolo len také že dala som si špirálu a lesk na pery :D 

Toto budú asi všetky otázky od vás. A teraz by som vám chcela strašne moc poďakovať za vašu podporu. Baby ste úžasné naozaj veľmi si cením aj to keď mi napíšete na facebooku. Každá správa od vás ma moc poteší a som rada že si vychádzame. A chcem poďakovať k prianiam na  narodeniny niektoré ste mi už včera napísali. Naozaj dievčatá strašne moc vám ĎAKUJEM. Premýšľam čo vám sem ešte také napísať. Ale jednu vec napíšem určite. Strašne moc sa teším na prázdniny. Určite aj vy :) :P. Nemám pravdu? Ku dnešnému rannému čaju to bude asi všetko. Pekný deň prajem dievčatá a užite si dnešok a hlavne to že je víkend. Papa :*

Komentáre