Moja narodeninová sobota :3

Ahojte dievčatá dnes by som vám len tak v krátkosti pridala pár fotiek a napísala pár slov. Moja narodeninová sobota bola úplne dokonalá. Všetko čo som chcela tak aj bolo :) nefotila som úplne všetko je to len pár fotiek ale aspoň niečo. 

V sobotu ráno som pekne vstala o 6:30. Dala som si raňajky a šla si pustiť film. Okolo 10:00 som sa vybrala do kúpelne a dala si vlažnejšiu sprchu,zmyla vlasy vyčistila zuby a iné veci veď poznáte to :D. Potom okolo 11prišiel môj drahý a potešil ma krásnou ružičkou. 

 Potom sme sa vybrali na letisko za kamošmi. Boli sme tam síce chvíľku ale bola som moc rada že sme aspoň boli pozrieť. Priložím vám sem pár fotiek. 

Krásna som viem :D 



Potom sme šli ku Deniho rodine trochu sa napapať. Teda aspoň Denisko ja som sa šetrila na pizzu na ktorú sme šli :D Neskôr sme zamierili do mesta na remeslá a stretli sme tam Deniho bratranca :D 

Nakoniec sme skončili na stolnom futbale u nich v dedine :D. 
Toto je asi všetko k víkend. Zajtra sa chystám na článok čo som dostala k narodeninám. Pekný zvyšok večera a vydržte tento týždeň v škole. Ahojteeee. 




Komentáre