Moja kozmetika diel1-ceruzky na oči

Ahojte dievčatá  tento článok bude skôr o fotkách :) budete tu vidieť všetky moje ceruzky na oči.Nemám ich ani veľa ale ani málo. Dúfam že sa bude páčiť a každý týždeň bude z mojej kozmetiky nejaký takýto podobný článok, a vždy to bude samozrejme iná kozmetika. Mám ich19 a sú tam všelijaké farby. Popredu sa ospravedľnujem že niesu zastrúhané :D. Mám jednu linku a farba je taka tmavámodrofialová :D sama neviem odhadnúť farbu. Farby:hnedá,taka modro-zelená,zelená,fialová,strieborná,čierna,zlatá,ružová. Všetky ceruzky sú neni zrovna ceruzky :D ale ja ich tak používam pretože sa mi dobre snimi pracuje a su podla mna úžasné. Značky týchto ceruziek sú:miss sporty,oriflame,avon,nejaky ten čínsky obchod,dermacol,gosh,pupa. Niektoré značky bohužiaľ nepoznám :( . Pekný deň vám prajem ahojte :)









Komentáre

Zverejnenie komentára