Čajík s Betty

Ahojte dievčatá tak ako minulú sobotu tak aj túto mám pre vás článok Čajík s Betty. Minulý týždeň sa tento článok volal trochu inak a to Ranný čaj s Betty.  :) Dúfam že sa bude páčiť.
 Od minulej soboty som stihla napísať 4články a 1 bol TAG. Dúfam že sa vám články páčili :) napíšte mi to do komentára. Od začiatku týždňa som čakala kedy sa dočkám víkendu. Poviem vám oplatilo sa čakať, ako vidím môj víkend bude super. :) S priateľom ideme stanovať a chytať ryby. Je to oddych a pekne zrelaxujete,všade okolo príroda a nič iné nepočujete okolo seba len zver. Vezmeme si gril,mäsko pekne nachystáme,radlerov a všetko bude TOP. 
Môj začiatok rána bol taký že som musela vstávať o 5:15 pretože som spala u priateľa a ten chudáčik keď je takéto krásne počasie šiel do práce. Ale našťastie tam bude len do 14:00 a potom hurá na stanovačku a rybačku. Na raňajky som si dala vianočku s čajom. Nepoznám asi lepšie raňajky :3. Vy ste mali čo na raňajky ? A kedy ste vlastne vstávali vy? :) 

 Tento týždeň som bola neuveriteľne rada že som mohla zrecenzovať e-shop Chic Zone. Doporučujem vám ho navštíviť a určite si pozrieť sortiment ktorý ponúka a poprípade si objednať :) 

Ako tak premýšľam  mali  ste aj vy tak moc teplú noc? Mne sa strašne zle spalo ani som nebola pod perinou ani poriadne oblečená a nemohla som ani poriadne spať :(. 
Je 7:01 a o takomto čase cez víkend si spinkám :D určite aj vy ešte teraz spíte. Závidím vám kedže ja som nemohla zaspať keďže bolo také horko. 
Dnes mám aj menšiu chuť si vziať plavky,uterák a nejaké šľapky a hodiť sa do vody :D 
Teším sa už moc. :) 
A čo hovoríte na to že o mesiac už škola končí a 2mesiace sa budeme váľať len tak pri vode a nič nerobiť? :D Poprípade nejaká ta stanovačka alebo gril párty. 
Dnešný ranný čaj je krátky ale len toto som vám chcela povedať alebo skôr napísať. :) Dúfam že sa čajík s Betty páčil. Ahojte a užite si víkend :)

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Jé, závidím ti grilovačku! Já se těším, až bude první grilovačka))
      Jinak, za měsíc prázdniny, my teď jedeme na školní výlet, pak se tak týden před vysvědčením neučí...Bože, za chvilku jsou prázdniny<3 (To mi tak připomnělo..už mi moc času nezbývá na vylepšení známek:-D)

      http://maresovasandramaresova.blogspot.cz/

      Odstrániť
    2. Sandra suhlasim :D tie znamky veru :D :D
      my sa ucime buduci tyzden a potom uz iba od 9.6.-13.6. :D 2 tyzdne sa pred vysvedcenim neucime :D a este sa neucime od 2.6.do asi 5.6. :D

      Odstrániť
  2. mam rada random fotky jidla :) pekne :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, máš veľmi pekný blog a články :)
    S pozdravom Paulina :)
    http://plumplady.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej dakujem ti strasne moc :) mas odomna sledovanie :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára