Birthday TAG

1.Kedy máš narodeniny?
17.5.
2.Koľko budeš mať rokov? 
16
3.Aký najlepší darček si dostala?
Asi notebook od tatina :) ale aj tak najlepší darček bol že bol doma na moje narodeniny a bude to tak aj zajtra :)
4.Budeš mať párty? Ak áno,aká bude? 
Párty nebudem mať ale budem s mojím priateľom a urobíme si pekný deň.
5. Ako obvykle oslavuješ narodeniny?
Ako kedy raz doma raz vonku.
6.Aké boli tvoje najlepšie narodeniny? 
Vyzerá to že to budú tieto. Ale ako som už hore písala tak strávené s ocinom. 
7.Čo si praješ k narodeninám?
Žiadne hádky, pohodu a hlavne byt s 2ľudmi ktorých moc lúbim s ocinom a priateľom. 
8.Keby ti zostávali posledné narodeniny,čo by si robila?
Strávila by som ten čas s ľudmi ktorý stále pri mne stáli a mali ma radi :) 
9.Máš nejaké tradície na narodeniny?
Ano. Vstať s čistou hlavou a hlavne vyspinkaná do rúžova.
10.Čo sa zmenilo od tvojich posledných narodenín.
JA.
11.Mala si niekedy narodeninovú párty ako prekvapenie? 
Nie bohužiaľ nemala :(

Dúfam že sa TAG páčil. Prajem vám krásne prežitý víkend. Ahojte :)

Komentáre