Nákupy za mesiac apríl



Ahojte dievčatá ako minulý mesiac tak aj tento som si pre vás pripravila článok čo som si kúpila za mesiac apríl.Moje nákupy začali v Tally weijl tam som si kúpila krásnu kvetinkovú čelenku druhú čiernobielu čelenku,krásne náramky a menšiu čiernu kabelku ktorá sa skvelo hodí na rôzne príležitosti.





V ten istý deň som dostala od mojej maminy ružový náramok kde sú kamienky ružové a na vrchu je strieborné srdiečko s ktorým sa aj tento náramok zapína.O pár dní neskôr sme šli do DMka keďže som mala zľavovú knižku tak prečo ju nevyužiť? Kúpila som si púder od astor,balea čistiace obrúsky na pleť a sprej na vlasy. Odkedy používam sprej omnoho ľahšie sa mi vlasy rozčesávajú a upravujú. V Dmku som si ešte kúpila nálepky na nechty ktoré som chcela skúsiť ale moc som s nimi nevedela robiť, hneď sa mi trhali :( Od otcovej priateľky som dostala z oriflame sprchový gél ale ja ho používam ako penu do kupela a k tomu bola gulička pod pazuchy a v Dmku mi kúpila od essence zelený lak a v kik kufrík do ktorého som si dala laky na nechty.Moc som jej za tieto veci vďačná.

 

A ako som vám písala už že som si vybavila permanentku do fitness bella tak aj tá pribudla do mojich nákupov rovnako ako aj shaker od extremeshop.sk. Je prekrásny ružový a nápis na nom je LOVE THE BURN. Z oriflame som si objednala BB cream,mám najbledší odtieň. A už na záver mojich nákupov som bola v Bratislave v avione kde sme šli zo školy podporiť tretiakov na veľtrhu študentských spoločností a tam sme tiež trošku s babami behali po nákupoch. Naša prvá zástavka bolo DMko v ktorom som si našla menši výpredaj  essence kozmetiky a kúpila som si čiernu ceruzku na oči,tiene zelenej farby a lak na nechty takej farby do fialova. A moja asi úplne posledná vec na nákupoch v BA bol lak na nechty z cropp town je krásnej modrej farby po ktorej som už dlhší čas túžila ale nikde som ho nemohla zohnať. A včera mi mamina priniesla lak na nechty ktorý je taký fialovo ružový a tiež sa mi moc páči. Dúfam že sa vám článok páčil a prajem vám pekný deň. Ahojte ;)

Komentáre

  1. Mne sa teda veľmi páči ten náramok. Ten vyzerá vážne skvele. :) Tiež som si v poslednej dobe veľmi obľúbila nosenie náramkov. Len teda v mojom prípade ide skôr o fitness náramok. Nedávno som si totiž kúpila ten nový Xaomi Mi Band 7 a som z neho úplne nadšená. Mám k nemu práve aj rôzne náhradné farebné náramky, takže to stále striedam. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára