Obľúbenci za poslednú dobu

Ahojte krásky. 


Dnes tu máme konečne nejaký kozmetický článok a ja som nemusela ani dlho premýšľať akých obľúbencov zvolím keďže mám svoje stálice na ktoré nedám dopustiť a používam ich skoro každý jeden deň. Sama som prekvapená z ich výberu, pretože sama som si ani neuvedomila, že sa líčim o dosť častejšie než som sa líčila predtým,ale to bude asi tým, že keď žena mení farbu vlasov tak zároveň aj svoj život a zo životnými zmenami prichádza aj tá moc ženská časť typu "začnem sa viac líčiť", ak teda viete čo tým myslím. Dosť bolo "obkecávania" a ideme na tie produkty. 


Make up
 Jednoduchý názov pre celé moje líčenie ktoré pozostáva z make upu od značky Catrice, korektor používam tak isto od Catrice ale čo sa zmenilo je to, že používam paletku "farebných" korektorov od trend it up. Púder používam od značky maybeline fit me, ktorý je mimochodom naozaj skvelý. Očné tiene si robím pomocou paletky od značky 183 days a je to paletky Gossip na ktorú bude samostatná recenzia. Podkladovú bázu pod očné tiene používam od NYX rovnako ako podklad pod celý make up. Vypoužívam cestovné balenia ktoré som si zakúpila na cesty ale moc ich nepoužívala a špirálu mám od Pupa Vamp, ktorú mi doporučila slečna "predavačka" za čo jej naozaj ďakujem, pretože som so špirálou moc spokojná. Najprv som sa síce bála keďže má na sebe trošku viac farby ale zistila som ako s ňou správne pracovať a ten výsledok stojí za to. A všetko zafixujem fixačným sprejom od Mary Kay alebo od NYX rovnako tak cestovné balenie. Z paletky Gossip najviac používam tiene &free ride, Candy time a lowlights. A čo sa týka kontúrovania, používam paletku od Revolution. výhodou jej, je zrkadlo ktoré má a v poslednej dobe používam radšej to než normálne zrkadlo ktoré mám na líčenie. 



Starostlivosť o pleť
Momentálne sa odličujem micelárnou vodou od Yves Rocher a na dočistenie používam gél s peelingom od Mary Kay rovnako tak aj denný a nočný krém od tejto značky spolu s očným krémom a tak isto o týchto produktoch si budete môcť čoskoro prečítať. A čo musím prezradiť o nich je to, že je to timewise na zmiešanú až mastnú pleť a od kedy používam len tieto produkty spolu mám pocit že pleť pôsobí rozžiarene a je vypnutejšia a aj keď nemám svoj deň a som naozaj, že unavená tak moja pleť tak nevyzerá. 

Záľuby 
Keďže ste si asi všimli aké mám momentálne záľuby tak je to líčenie a premena na rôzne "postavy". Najradšej mám však Harley Quinn ale musím si začať vymýšľať vlastný make up na moju Elizabeth, ktorej kostým by som chcela stihnúť do leta a možno vám ho budem aj postupne ukazovať. Bude to  niečo ako Tomášov Clow. Clown je jeho vymyslená postava a ja len k nemu doladím Elizabeth ktorá bola vlastne najprv upírka ale musím ju pozmeniť a áno, inšpiráciou mi je Harley. Ale kostým sa bude trošku líšiť. Som sama zvedavá ako dopadne. 

Pesnička
Čo sa týka pesničiek nie som nejako vyberavá ale stále počúvam Rammstein, Ega, Simu ale aj iných zahraničných interpretov. Takže čo si pustím to mi ide, v aute mi napríklad hrá Ruský rap. 

Kniha
Ešte stále nie som na konci keďže celé dni mám na práci a nemám až tak čas čítať ale Dom 490 od môjho milovaného Mark E. Pocha je stále na mojom nočnom stolíku a vo voľnom čase po ňom siahnem a prečítam si pár strán až pokiaľ nezaspím a ráno sa zobudím s tým, že "sakra,zas som zaspala popri čítaní". 

Aktivita
Nedá sa úplne presne povedať, že aká aktivita ale s Tomáškom sme boli na Bojnickom zámku, na Čachtickom hrade ale aj v Čachtickom podzemí. Točili sme s jeho najlepším kamarátom airsoftové video ktoré vám sem pridávam. Boli sme fotit Vikinga, teda Vikingskú ženu a hrali kresliacu hru, boli v kine. Takže vlastne som vám povedala svoje obľúbené zážitky za posledný mesiac a som a ne naozaj moc vďačná pretože vidím ako sa snaží aby sme neboli doma a stále niečo robili a potom prišli domov unavený a len zaspali tvrdo. A hlavne snaží sa aby som toľko nemyslela na lieky a veci ktoré ma robia smutnou.  



To je k dnešnému článku všetko ja dúfam, že sa vám páčil a čoskoro si budete môcť prečítať článok, kde vám ukážem aké veci som si našla pod stromčekom. 
Prajem vám krásny zvyšok dňa. 

Vaša Betty


Patrik-John Kellins instagram:https://www.instagram.com/johnkelins/

Komentáre